niedziela, 16 lutego 2014

Prolog

Znasz to uczucie? Kiedy w Twojej głowie kumulują się wspomnienia, wywołane konkretną osobą? Kiedy nie wiesz jak się ich pozbyć? Zdradzę Ci sekret. Każdy tak ma. To nie rodzi się w Twojej głowie, tylko w sercu.

A teraz wyobraź sobie czyjąś śmierć. Boli, boli chyba najbardziej na świecie, bo Twój mózg prawdopodobnie ukazał Ci śmierć, kogoś najważniejszego w Twoim życiu.

Śmierć Matki oznacza ból nie tylko dla Ojca. Dzieci przeżywają to mocniej, kryją to w sobie. Mama niegdyś  znaczyła dla Ciebie wszystko. Dla Rose, mama była wszystkim. Dla zapracowanego męża Iana’a, była szczęściem. Była. Najbardziej niesprawiedliwe jest to, kogo zabierają. Ale kiedy uświadomisz sobie z jakiego powodu, widzisz jaki człowiek jest słaby. Dysforia mięśniowa to genetyczna choroba obumierania mięśni, prowadząca do przedwczesnej śmierci. Mama Rose, Rebeca, nie mogła dać wiele swojej córce. Ale dała jej to co miała, miłość.

„Rebeca Wilson zmarła 25 października w wieku 29 lat.”

Kiedy w jej życiu pojawiają  się  nowe osoby osoby, dziewczyna śmielej podchodzi do świata. Stawi mu wreszcie czoło. Ale nie wszystko jest tak piękne, jakim się wydaje. Jedna z nich jest fałszywa. Zależy jej na cierpieniu Rose. Nieważne czy byłby to ból psychiczny czy fizyczny. Ważne, że ją cholernie zaboli. A inni? Może choć JEDNA osoba potrafi jej pomóc?

Znasz to niechciane uczucie. Przychodzi znienacka. Uczucie wywołane jedną osobą. Może wywołać radość i uśmiech na twarzy lub wręcz przeciwnie. To Miłość. Wkrada się bezczelnie  do serca, nie daje zapomnieć o tej jednej osobie. Na drodze Rose staje On. Tak, jakby miała mało problemów. Wszystko przez jedną noc. Jedno spotkanie obróciło jej życie do góry nogami.

I jeszcze jeden siarczysty policzek od życia. Rose musi ukrywać coś, co naprawdę ją niszczy. Mama zostawiła córce coś jeszcze, nie miała na to wpływu, a to prześladuje Rose.

On ma mało czasu. Czy zdąży zapobiec jej odejściu? Czy Ona wyjawi sekret? Czy Im się uda?
Kto  jest w stanie wygrać walkę za Rose?

____________________________________________________

Mamy prolog, pierwszy rozdział pojawi się w tygodniu.

Jeśli chcesz być informowany/a, napisz swoją nazwę w komentarzu.

Jeśli przeczytałeś, bardzo proszę o opinię - to dla mnie ogromna mobilizacja :)

6 komentarzy:

  1. wow! przyznam szczerze, że średnio lubię czytać prologi, bo zazwyczaj są nudne, ale ten tutaj jak najbardziej nudny nie jest! zaintrygowałaś mnie ogromnie, jestem ciekawa tej historii :) podoba mi się twój styl pisania, bardzo ładnie opisujesz uczucia :) a już całkowicie mnie kupiłaś, gdy zobaczyłam, że główną bohaterką jest Lily Collins ;) uwielbiam ją w opowiadaniach. no nic, pozostaje mi tylko czekać na rozdział 1 :) bardzo proszę o informowanie na tt.
    pozdrawiam!
    @another_camille

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zapowiedź doskonałej historii. Już po prologu można poznać, kiedy opowiadanie będzie dobre, a to niewątpliwie takie będzie. Masz oryginalny styl pisania, więc ja na pewno będę czekać na pierwszy rozdział. <3

    Zapraszam również do siebie. :)
    http://delirium-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagdzam sie z burn tlumaczenie. Nie czytam prologow, bo mnie zazwyczaj denerwuja, ale ten wzbudza dreszcz emocji i z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdzial!
    Zapraszam rowniez do siebie, bede wdzieczna za kazdy komentarz :)

    Www.fallen-zayn-fanfiction.blogspot.com

    Historia Zayna i Harrego, nienawidzacych sie gangsterow, wlaczacych na smierc i zycie o to co ich nieoczekiwanie polaczylo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze nie lubie prologów w których zamiast retrospekcji lub zapowiedzi (chodzi mi o fragment dotyczący którejś dalszej części opowiadania) jest opis.. a nawet wzruszający opis odnoszący się do reszty opowiadania. Tak na prawdę nie wiem czego powinnam się spodziewać, czy całość będzie opisana w 1. czy w 3. osobie, w jakim czasie no i chyba najważniejsze nie za bardzo dowiedziałam się jaki jest twój styl pisania.
    Jednak muszę przyznać, że po zakładem z bohaterami jestem szczerze ciekawa o co w tym wszystkim chodzi. Przeczytałam prolog i miałam wrażenie, że oglądam zwiastun, którego niestety jeszcze nie miałam szansy obejrzeć, bo korzystam z telefonu, a tu coś się prosiło i nawet nie wyświetla samej strony startowej. Ale wracając do prologu. Zaintrygowały mnie pytania znajdujące się na samym końcu i chyba właśnie nimi mnie przekonałaś.
    Pozdrawiam Morgan Jade. ;)
    Ps. Proszę i info o rozdziale 1 na tt: @morgan_jjade

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za błędy, ale korzystam z t9 i tel sam wie lepiej o co mi chodzi: miałam na myśli: zakladkę i popsuło. :)

      Usuń
  5. naprawdę jestem ciekawa, co będzie dalej, więc już się biorę za czytanie. no i taka mała uwaga, pisze się 'Rebecca', przez 2 "c".
    pozdrawiam xoxo
    http://she-is-different.blogspot.com/
    @ignorance__xx

    OdpowiedzUsuń